Pink lady
Rosa, marshmallows, hallon, choklad. Kan det bli bättre? Näe, jag tror faktiskt inte det. Det är en dröm i form av en tårta, som lyser upp hela fikabordet. En söt tårtbit i knalliga färger kan bara inte gå fel.
Det här är en tårta med basic smaker - Choklad och hallon. Det bästa! Bottnarna testade jag att spraya med en sorts sockerlag som gör att bottnarna blir supersaftiga och riktigt goda! Succé!
 
Dessutom så putsade jag en silvertårtspade, vilken skillnad! Dessvärre så tog jag inte en före bild, men det finns en så kallad "boomerang" (som jag ääääälskar att filma med!) på min instagram. Där ser ni ena sidan av tårtspaden som är oputsad och den andra sidan putsad. Så vill du se den dramatiska skillnaden på oputsat och putsat? Då tycker jag att du ska gå in på min insta - @hildakvilina