Julkalender lista 2015
Här kommer julkalender listan! Från första december till den 24 december. Men det kan bli så att jag flyttar om några luckor så att dom byter plats, det beror på hur jag hinner göra vissa saker. Men det kommer komma en lucka varje dag iallafall!
 
Lucka 1. Hur kom det sig att jag började baka?
Lucka 2. Hur kom jag på att jag ville bli konditor?
Lucka 3. Vilka är mina bakidoler?
Lucka 4. Bilder på sommarens tårtor och lite om dom var och en.
Lucka 5. Varifrån får jag inspiration till att modellera och komma på nya bakverk?
Lucka 6. Vad skulle jag allra helst vilja lära mig inom konditori?
Lucka 7. Varifrån kommer namnet Akvilina ifrån?
Lucka 8. Vad är det som är så roligt med att baka?
Lucka 9. Hur ser arbetstiderna ut som bagare/konditor?
Lucka 10. Recept på chokladpolkabräck.
Lucka 11. Vad gör jag mina tårtfigurer av?
Lucka 12. Hur upptäckte jag att det va kul att modellera?
Lucka 13. Varför startade jag en blogg?
Lucka 14. Hur har min praktik gått?
Lucka 15. Vilken kamera fotar jag med och hur tänker jag då jag fotograferar bakverk?
Lucka 16. Mitt bästa chokladcupcake recept!
Lucka 17. Recept på knäckpraliner.
Lucka 18. Tutorial på små marsipantomtar.
Lucka 19. Recept på cupcakes med små marsipantomtar.
Lucka 20. Pepparkakshus!
Lucka 21. Recept och fina bilder på julgodis.
Lucka 22. Recept på en underbar juldryck med choklad, polka och mycket mer!
Lucka 23. Dan före dopparedan! Redo för några recept på småkakor?
Lucka 24. Juliga bilder, recept på sista-minuten-kakor och en varm hälsning från mig! 
 
 
#1 - OLIVIA | 17,5 årig tjej i mediebranschen

Kul idé!