Julkalender här på bloggen? JA tack!
Jag har funderat lite fram och tillbaka på ifall jag ska göra en blogg-julkalender. Och jag kom fram till att det skulle varit jättekul! Så jag gör det!
Det går alltså ut på att jag ska göra ett inlägg varje dag från 1 december till och med 24 december. Där jag ska berätta om olika saker, t.ex varför jag vill bli konditor, hur jag fann att bakning är roligt osv. Här kommer ett exempel:
 
(1 december)Lucka 1: Hur kom det sig att jag började baka?
(2 december)Lucka 2: Hur kom jag på att jag ville bli konditor?
(3 december) Lucka 3: Varifrån kommer namnet Akvilina ifrån?
 
Så jag kommer då att skriva ut en lista inom några dagar där det står vad "luckorna" innehåller varje dag. Tänkte då att ni skulle få vara med och önska vad ni skulle vilja ha för något intressant i luckorna. Så om du vill att jag ska göra, visa, berätta eller något annat får du gärna skriva det i kommentarerna så ska jag fixa det! Åååhh det här ska bli så kul! Och så kommer ni läsare få veta mer om mig och vem jag är, varför jag började med bakningen och vad som jag tycker är roligt i bakningen.
 
Så skriv något som du funderar över i kommentarerna så ska jag fixa svaren!
 
 
 
#1 - Julkalender

Heej och tack för den senaste julkalendern! Kommer du att köra i år igen?
Mvh
Jessica