Lucka 12. Hur upptäckte jag att det var kul att modellera?
Jag har alltid tyckt att det skulle vara jätteroligt att kunna göra personliga, roliga och annorlunda tårtor. Det var nog mest i somras som jag började testa göra olika blommor och insåg att det var riktigt roligt att göra! Jag trodde först att det skulle vara för svårt, men då jag fick se resultatet så insåg jag att det var riktigt roligt! Och ju mer utmaning jag får, ju roligare blir det.
 
Sen har jag sett många bloggare och instagrammare som är otroligt duktig på att göra fina, personliga tårtor.
Och jag har blivit väldigt inspirerad till att skapa nåt eget, nytt och personligt till någon annan.
 
Så jag testade mig helt enkelt fram, och insåg att det var sjukt kul! 
 
 
#1 - jossan

åh wow vad fina verk! ville bara kika in och önska dig en trevlig helg :)

Svar: Tack! trevlig helg på dig med!
hildakvilina.blogg.se