Student 2017
I torsdags tog jag studenten! Wohooo!! Nu är tre år på gymnasiet förbi och fort gick det. Det känns som att jag nyss flyttade till kollektivet jag bodde i och där och då kändes det som att jag hade tre väääääääääldigt långa år framför mig. Men fort var ett år förbi och sen två. Och nu sitter jag här redo för världen hahahah.
Alla mina syskon!
Mina fina föräldrar
Mina fina vänner
 
Jag fick även väldigt fina presenter av familj och släkt! Den present jag chockades mest över(höll på att dö där och då) var att när jag slet upp presentpapperet stog det fint i sin egna stil "KitchenAid", första tanken va ba neeej nej nej det måste va nåt annat i hahah, men ALLTSÅ DET VAR DET INTE. Jag fick en helt egen, rosa, skitsnygg kitchenaid av mina föräldrar! Lyckan alltså hahah!! Så snart blir det premiärbakning med den!
Alltså! Som jag skrev tidigare så dog jag typ när jag såg den, och nu vet ni varför. Den är ju huuuuuuur snygg som helst!