Hela 17 år!
Idag blir jag hela 17 år! Tänk att jag har levt i 17 år nu. Känns helt otroligt. Jag tyck att jag nyss fyllde 16 år och skulle flytta och börja skola på annan ort. Helt sjukt vad det här året har gått fort! Jag har lärt mig så mycket, och fått lära känna så otroligt fina människor! Har haft så roligt, men ändå ett hårt år. Att flytta var inte det lättaste.
 
Bilderna är från hela det här året sen förra augusti. Dom är inte i någon speciell ordning. Men här ser ni lite vad jag har gjort i år! Skulle kunna göra det här inlägget 4 gånger så långt, finns så mycket roliga bilder!
 
Augusti, skolan hade börjat och jag hade flyttat till en annan ort. Jag hade nyss köpt min kamera och fotade ganska mycket. (och mååååånga onödiga bilder, typ tusen bilder på samma saker fast från olika vinklar)
Och eftersom jag flyttat, så kände jag inte så många. Så jag gick ut ibland på kvällarna och fotograferade.
Åkte hem mycket på helgerna. (hemlängtan utan dess like) Och fint väder var det också! 
 Någon helg for vi också upp i fjället. Och fint väder även där!
 Hängde med mina frieends efter skolan.
 Hamnade ganska ofta på Waynes där ett tag, det var en period vi var där typ jämt kändes det som.
 Åkte hem en helg och hängde med mina "gamla" friends. hahah åh jaa, minnen alltså.
 Ännu en bild på mina kära vänner! Hahah alla bilder vi tog alltså, vi borde söka nåt modelljobb! ;)
Veckorna innan jul, började serveringen på skolan. Vilket innebär att vi skulle duka upp, och servera gäster. Det blev så fint, och vi hade så roligt. Och nog var man nervös! Det är mycket att tänka på som servitris.
Julen firades hemma med familjen! God mat och rolig julklappsöppning. Dagen efter kom mina släktingar på mammas sida, och det enda vi gjorde va typ å äta heeelaa dagen. Fy jag minns att jag va sååå mätt! Och så hade vi inte ens ätit ris a la malta, men jag kunde ju inte skippa den!
Hade middag med mina guurls! Blev mycket skratt!
Och så en dag när jag var hemma så såg vi att en ekorre hade krypit ner i fågelbordet! Och han kunde inte komma  ut! Så vi fick släppa ut han, och han sprang i panik då min bror öppna locket. Sen gjorde han aldrig om det där.
Ett tag var det praktiklektioner i bageriet.
Sen en vacker dag blev det skolavslutning! Alla drog åt varsit håll, alla bor på olika ställen så vi har inte träffats något i sommar. Men snart börjar skolan å då ses vi ju äntligen!
Var på lappis i en vecka med dessa godingar!
 Jag och lillasyrran tog typ 1000000 bilder på varandra. Hahahah måååånga fjantiga bilder!
Bara för någon vecka sedan hade vi middag, och firade både jag och min lillasyster.
Färgade håret lila igen.
Och nu börjar skolan snart, jag tyck att jag nyss började första året. Men nu är jag på andra året! Helt otroligt! 
 
Är så glad att jag började blogga här på blogg.se! Dom är en engagerad bloggportal som verkligen lägger ner hjärta och själ i allt dom gör, alla får en chans att synas. Tack blogg.se för att ni uppmärksammat min blogg!
Tusen tusen tack!